Lokale opslag lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser.
Voor de beste gebruikservaring, moet u lokale opslag inschakelen in uw browser.

Klantenservice

Contact met één van onze professionals?

Voor algemene vragen

Heb je vragen over onze service, producten of de website? Stuur een mailtje naar hallo@fabervlaggen.nl.

Vragen over je bestanden

Kom je er niet uit met je bestanden, of heb je hulp nodig met de opmaak? Stuur een mailtje naar bestanden@fabervlaggen.nl. Een van onze ontwerpers helpt je graag verder!

Een offerte nodig?

Je gewenste product niet kunnen vinden, of wil je een afwijkend product bestellen? Vraag een offerte aan en stuur een mail naar offerte@fabervlaggen.nl. Onze professionals helpen je graag verder!

Offerte aanvragen kan ook via het offerteformulier.

Je bent nog maar een paar stappen verwijderd van offerte aanvragen. Vul dit offerteformulier zo volledig mogelijk in, dan zorgen wij ervoor dat je een passende offerte krijgt.

 

Gegevens voor de offerte


voor een staffel de gewenste aantallen invullen, bijvoorbeeld 10,20,30, de minimale oplage voor zeefdruk is 20 stuks

* meerdere keuzes mogelijk

* meerdere keuzes mogelijk

Contactgegevens


Wil je liever een offerte voordat je gaat bestellen? Dat kan! We hebben dan wel wat gegevens van je nodig. Vul het formulier in en we sturen je de offerte toe. 

Gegevens voor de offerte


(voor een staffel de gewenste aantallen invullen)

* meerdere keuzes mogelijk

* meerdere keuzes mogelijk

* meerdere keuzes mogelijk

* meerdere keuzes mogelijk

* meerdere keuzes mogelijk

* meerdere keuzes mogelijk

Logo of ontwerp dat op de parasol gedrukt moet worden. Voor een offerte niet noodzakelijk maar wel wenselijk.

Contactgegevens


 

Vragen over je factuur

Heb je administratieve vragen over een factuur of betaling? Stuur een mailtje naar factuur@fabervlaggen.nl. Ons finance team helpt je graag verder!

Kijk voor informatie ook bij veelgestelde vragen.

Verzenden

Voor het verzenden maken wij gebruik van vervoerders als GLS, DHL en POSTNL en bezorgen de orders op maandag t/m vrijdag, er wordt niet in het weekend of op feestdagen geleverd. De levertijd van producten uit voorraad is doorgaans niet langer dan twee werkdagen. Voor de levering van vlaggenmasten hebben wij onze eigen vervoersdienst. Vlaggenmasten worden geleverd in de loop van de week nadat ze besteld zijn. De levertijd van producten met een eigen ontwerp is zeven werkdagen inclusief transporttijd. Voor aflevering moet getekend worden, geef dus een adres op waar overdag iemand aanwezig is. De kosten voor het transport worden berekend in de winkelmand.

Locatie Deccaweg 30 Amsterdam is geen afhaalpunt meer. Voor mogelijkheden tot afhalen kunt u contact opnemen met de klantenservice (088-4801100),


Retouren


Zichttermijn
Voor uw bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn kunt u het artikel bekijken en beoordelen, tenzij anders vermeld. Controleer alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Is dit niet zo, meldt u dit dan zo snel mogelijk. Bent u niet tevreden over het artikel? Dan mag u het terugsturen. Dit geldt ook voor actieartikelen. De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
Verstuur het artikel naar:


Lef Logistics & Facilities
o.v.v. retouren Faber Vlaggen
Molenvlietweg 26
1432 GW Aalsmeer

Download hier het retourformulier.

Retourcondities

  • binnen de zichttermijn van 14 dagen
  • als het artikel compleet is
  • in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en fabrieksverpakking
  • vermeld uw naam, adres en telefoonnummer
  • vermeld het ordernummer
  • vermeld het nummer van uw bankrekening

Welke artikelen kunt u niet retourneren?

  • producten die overeenkomstig uw specificaties zijn aangepast (bijvoorbeeld vlaggenmasten en eigen ontwerp vlaggen).
  • artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden

Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.
Het verwerken van retouren kan maximaal twee weken duren.

Betalen

Online betalen
U kunt bij Faber Vlaggen op een van de volgende manieren betalen:
Met een creditcard (Visa en MasterCard). U kunt uw creditcardgegevens via een beveiligde SSL-procedure invoeren. Wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
Via iDEAL (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland). U rekent af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruikmaken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Via een bankoverschrijving. Maak het totaalbedrag over op rekening IBAN NL67INGB0662457307 t.n.v. FaberExposize in Amsterdam, o.v.v. uw ordernummer. Wij nemen uw bestelling in behandeling zodra de betaling ontvangen is.
Via MisterCash (alleen mogelijk voor bestellingen binnen België). U rekent af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruikmaken van Mistercash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Via Afterpay. U betaalt achteraf na ontvangst van de levering. De betaling doet u aan Afterpay. Meer daarover leest u hier.


Voor bedrijven bestaat de mogelijkheid om achteraf te betalen. Neemt u daarvoor contact op met onze verkoop: 088– 480 11 22 of hallo@fabervlaggen.nl.

Met cadeaubonnen of coupons
Lees zorgvuldig de voorwaarden door die betrekking hebben op uw cadeauboncode of couponcode en zorg ervoor dat u aan de voorwaarden voor inwisseling voldoet. Het inwisselen van uw cadeaubon of coupon is heel eenvoudig:
1. klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagen’;
2. klik op ‘Ga verder met winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen;
3. voer uw kortingscode in en klik op 'Kortingsbon gebruiken';
4. klik op 'Ga door met afrekenen' om de bestelling af te ronden.

Levertijd


Levertijden FaberExposize:

  • Voorraadproducten voor 12.00 uur besteld worden dezelfde dag verstuurd.
  • Vlaggenmasten leveren we in de week nadat deze besteld zijn. Voor snellere levering kunt u contact opnemen met de afdeling verkoop op telefoonnummer 088-4801100.
  • Producten met een eigen ontwerp leveren we binnen zes werkdagen
Onze klantenservice is te bereiken op: In 2021 zijn wij gesloten op:
Maandag van 08:30 tot 17:00 uur Nieuwjaarsdag vrijdag 1 januari
Dinsdag van 08:30 tot 17:00 uur 2e Paasdag maandag 5 april
Donderdag van 08:30 tot 17:00 uur Koningsdag dinsdag 27 april
Donderdag van 08:30 tot 17:00 uur 2e Pinksterdag maandag 24 mei
Vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur  
Zaterdag zijn wij gesloten  
Zondag zijn wij gesloten  
Houd er rekening mee dat de vermelde levertijden iets af kunnen wijken in de periodes dat we gesloten zijn.

Heeft u speciale wensen? Wij bespreken die graag met u!


Garantie


De garanties op de producten gelden vanaf de afleverdatum van het product en tegen overlegging van de originele factuur.
Wij kunnen alleen garantie geven bij normaal gebruik van het product.. Het is dus van belang dat u de productvoorwaarden kent en de handleiding volgt. Deze staan vermeld op de bijgeleverde productbladen.
Wij verlenen geen garantie als een gebrek aan het geleverde product is ontstaan door omstandigheden waar FaberExposize BV geen invloed op uit kan oefenen. Zoals extreme weersomstandigheden, onder andere hevige regenval, stormachtige wind, extreme temperaturen, etc.
De garantie geldt ook niet als het defect aan het product is ontstaan door een ongeluk, onjuist of ondeskundig gebruik, verwaarlozing of verkeerd onderhoud. Beschadigingen door slijtage, erosie of omstandigheden die FaberExposize BV niet kan beïnvloeden, vallen eveneens buiten de garantie.

Hoe werkt onze garantie?
FaberExposize BV onderzoekt het product en beslist op basis van eigen deskundigheid of het probleem gedekt wordt door de garantie. Bij producten die niet vast verankerd zijn of staan, vragen wij u deze aan te bieden op een locatie die de verkoper aangeeft.
De verzendkosten komen voor rekening van de koper. Als het defect onder de garantie valt, vergoedt FaberExposize BV (de reparatie van) het product. Defecten aan producten die vast verankerd staan of die redelijkerwijs niet te vervoeren zijn, worden beoordeeld door onze eigen servicedienst of door een servicedienst die wij erkennen. Deze beslist of het defecte product te repareren is of vervangen kan worden door een identiek of vergelijkbaar product. In alle gevallen waarin de garantiebepalingen van toepassing zijn, betaalt FaberExposize BV de reparatiekosten, de reserveonderdelen, het arbeidsloon en de reiskosten., op voorwaarde dat het product eenvoudig bereikbaar is voor reparatie, zonder extra kosten. De garantie geldt niet voor reparaties die niet goedgekeurd werden door de eigen of de erkende servicedienst.
De vervangen onderdelen worden eigendom van FaberExposize BV. Als wij het product niet langer verkopen, bieden wij een geschikt vervangend product aan. FaberExposize BV bepaalt op basis van eigen deskundigheid wat een geschikt vervangend product is.

Onderhoudsinstructies
Om aanspraak te kunnen maken op de garantie, moet de specifieke onderhoudsinstructie voor elk afzonderlijk product strikt gevolgd worden.
De onderhoudsinstructies staan vermeld op de betreffende productbladen.

Toepassing wetgeving
Deze garantievoorwaarden zijn in Nederland van toepassing, rekening houdend met de in Nederland geldende veiligheidsvoorschriften en technische normen.

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

hallo@fabervlaggen.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe zijn wij bereikbaar?

Bezoekadres:

  • Vestiging Amsterdam: Deccaweg 30, 1042 AD Amsterdam
  • Vestiging Zoetermeer: Fokkerstraat 3, 2722 NH Zoetermeer
  • Vestiging Eindhoven: Dillenburgstraat 16, 5652 AP Eindhoven

Telefoon: +31 (0) 88 480 11 00

Fax:           +31 (0) 88 480 11 11

Mail: info@faberexposize.nl
Wilt u uw klant- en factuurnummer bij de hand houden als u ons belt? Vermeld ze ook als u met ons correspondeert. Zonder deze gegevens kunnen wij uw aanspraak op garantie niet in behandeling nemen.