Advies nodig?Bel 088 - 48 01 122

8.6

Mijn winkelwagen

Klantenservice

Kijk voor informatie ook bij veelgestelde vragen.

Verzenden


Voor het verzenden maken wij gebruik van vervoerders als GLS. De levertijd van producten uit voorraad is doorgaans niet langer dan twee werkdagen. Alleen PostNL levert op zaterdag. Voor aflevering moet getekend worden, geef dus een adres op waar overdag iemand aanwezig is. Voor de levering van vlaggenmasten hebben wij onze eigen vervoersdienst. Vlaggenmasten worden geleverd in de loop van de week nadat ze besteld zijn. De levertijd van producten met een eigen ontwerp is zeven werkdagen.

Locatie Deccaweg 30 Amsterdam is geen afhaalpunt meer. Voor mogelijkheden tot afhalen kunt u contact opnemen met de klantenservice (088-4801100),


Retouren


Zichttermijn
Voor uw bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn kunt u het artikel bekijken en beoordelen, tenzij anders vermeld. Controleer alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Is dit niet zo, meldt u dit dan zo snel mogelijk. Bent u niet tevreden over het artikel? Dan mag u het terugsturen. Dit geldt ook voor actieartikelen. De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
Verstuur het artikel naar:


Lef Logistics & Facilities
o.v.v. retouren Faber Vlaggen
Zijdelweg 3 - B
1187 ZM AMSTELVEEN

Download hier het retourformulier.

Retourcondities

  • binnen de zichttermijn van 14 dagen
  • als het artikel compleet is
  • in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en fabrieksverpakking
  • vermeld uw naam, adres en telefoonnummer
  • vermeld het ordernummer
  • vermeld het nummer van uw bankrekening

Welke artikelen kunt u niet retourneren?

  • producten die overeenkomstig uw specificaties zijn aangepast
  • artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden


Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.
Het verwerken van retouren kan maximaal twee weken duren.

 

Betalen

Online betalen
U kunt bij FaberExposize op een van de volgende manieren betalen:
Met een creditcard (Visa en MasterCard). U kunt uw creditcardgegevens via een beveiligde SSL-procedure invoeren. Wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
Via iDEAL (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland). U rekent af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruikmaken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Via een bankoverschrijving. Maak het totaalbedrag over op rekening IBAN NL07INGB0007099712 t.n.v.  FaberExposize in Amsterdam, o.v.v. uw ordernummer.

Wij nemen uw bestelling in behandeling zodra de betaling ontvangen is.
Via MisterCash (alleen mogelijk voor bestellingen binnen België). U rekent af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank.. Als u telebankiert, kunt u direct gebruikmaken van Mistercash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Voor bedrijven bestaat de mogelijkheid om achteraf te betalen. Neemt u daarvoor contact op met onze verkoop: 088– 480 11 00 of info@faberexposize.nl.

Met cadeaubonnen of coupons
Lees zorgvuldig de voorwaarden door die betrekking hebben op uw cadeauboncode of couponcode en zorg ervoor dat u aan de voorwaarden voor inwisseling voldoet. Het inwisselen van uw cadeaubon of coupon is heel eenvoudig:
1. klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagen’;
2. klik op ‘Ga verder met winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen;
3. voer uw kortingscode in en klik op 'Kortingsbon gebruiken';
4. klik op 'Ga door met afrekenen' om de bestelling af te ronden.


Levertijd


Levertijden FaberExposize:

  • Voorraadproducten voor 12.00 uur besteld worden dezelfde dag verstuurd.
  • Vlaggenmasten leveren we in de week nadat deze besteld zijn. Voor snellere levering kunt u contact opnemen met de afdeling verkoop op telefoonnummer 088-4801100.
  • Producten met een eigen ontwerp leveren we binnen vijf werkdagen
Onze klantenservice is te bereiken op: In 2017 zijn wij gesloten op:
Maandag van 08:30 tot 17:00 uur 2e Paasdag maandag 17 april
Dinsdag van 08:30 tot 17:00 uur Koningsdag donderdag 27 april
Woensdag van 08:30 tot 17:00 uur Dag na Koningsdag vrijdag 28 april
Donderdag van 08:30 tot 17:00 uur Hemelvaartsdag donderdag 25 mei
Vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur Dag na Hemelvaartsdag vrijdag 26 mei
Zaterdag zijn wij gesloten 2e Pinksterdag maandag 5 juni
Zondag zijn wij gesloten 1e Kerstdag maandag 25 december
  2e Kerstdag dinsdag 26 december
Houdt er rekening mee dat de vermelde levertijden iets af kunnen wijken in de periodes dat we gesloten zijn.


Heeft u speciale wensen? Wij bespreken die graag met u!

 


Garantie


De garanties op de producten gelden vanaf de afleverdatum van het product en tegen overlegging van de originele factuur.
Wij kunnen alleen garantie geven bij normaal gebruik van het product.. Het is dus van belang dat u de productvoorwaarden kent en de handleiding volgt. Deze staan vermeld op de bijgeleverde productbladen.
Wij verlenen geen garantie als een gebrek aan het geleverde product is ontstaan door omstandigheden waar FaberExposize BV geen invloed op uit kan oefenen. Zoals extreme weersomstandigheden, onder andere hevige regenval, stormachtige wind, extreme temperaturen, etc.
De garantie geldt ook niet als het defect aan het product is ontstaan door een ongeluk, onjuist of ondeskundig gebruik, verwaarlozing of verkeerd onderhoud. Beschadigingen door slijtage, erosie of omstandigheden die FaberExposize BV niet kan beïnvloeden, vallen eveneens buiten de garantie.

Hoe werkt onze garantie?
FaberExposize BV onderzoekt het product en beslist op basis van eigen deskundigheid of het probleem gedekt wordt door de garantie. Bij producten die niet vast verankerd zijn of staan, vragen wij u deze aan te bieden op een locatie die de verkoper aangeeft.
De verzendkosten komen voor rekening van de koper. Als het defect onder de garantie valt, vergoedt FaberExposize BV (de reparatie van) het product. Defecten aan producten die vast verankerd staan of die redelijkerwijs niet te vervoeren zijn, worden beoordeeld door onze eigen servicedienst of door een servicedienst die wij erkennen. Deze beslist of het defecte product te repareren is of vervangen kan worden door een identiek of vergelijkbaar product. In alle gevallen waarin de garantiebepalingen van toepassing zijn, betaalt FaberExposize BV de reparatiekosten, de reserveonderdelen, het arbeidsloon en de reiskosten., op voorwaarde dat het product eenvoudig bereikbaar is voor reparatie, zonder extra kosten. De garantie geldt niet voor reparaties die niet goedgekeurd werden door de eigen of de erkende servicedienst.
De vervangen onderdelen worden eigendom van FaberExposize BV. Als wij het product niet langer verkopen, bieden wij een geschikt vervangend product aan. FaberExposize BV bepaalt op basis van eigen deskundigheid wat een geschikt vervangend product is.

Onderhoudsinstructies
Om aanspraak te kunnen maken op de garantie, moet de specifieke onderhoudsinstructie voor elk afzonderlijk product strikt gevolgd worden.
De onderhoudsinstructies staan vermeld op de betreffende productbladen.

Toepassing wetgeving
Deze garantievoorwaarden zijn in Nederland van toepassing, rekening houdend met de in Nederland geldende veiligheidsvoorschriften en technische normen.

Hoe zijn wij bereikbaar?

Bezoekadres:

  • Vestiging Amsterdam: Deccaweg 30, 1042 AD Amsterdam
  • Vestiging Rotterdam: Kiotoweg 50, 3047 BG Rotterdam
  • Vestiging Zoetermeer: Fokkerstraat 3, 2722 NH Zoetermeer
  • Vestiging Eindhoven: Dillenburgstraat 16, 5652 AP Eindhoven
  • Vestiging Stiens: Truerderdyk 4D, 9051 JC Stiens

Telefoon: +31 (0) 88 48 01 100

Fax:           +31 (0) 88 48 01 111

Mail: info@faberexposize.nl
Wilt u uw klant- en factuurnummer bij de hand houden als u ons belt? Vermeld ze ook als u met ons correspondeert. Zonder deze gegevens kunnen wij uw aanspraak op garantie niet in behandeling nemen.